Er din mottatte vare skadet eller defekt skal du lage en reklamasjon.
Viktig!
Det er veldig viktig å beholde all original emballasje. Hvis dette ikke skjer, kan muligheten for å få saken vurdert i forhold til eventuell erstatning hos transportøren bortfalle. Varen må ikke transporteres av andre enn hva som er avtalt.
Da du bestilte lampen din mottok du en lenke fra oss hvor du kunne følge ordren din. I denne lenken har du også mulighet for å opprette en reklamasjon. Velg den type reklamasjon det handler om, og følg guiden.
Når du har fylt ut skjemaet, og sendt det avsted til oss vil reklamasjonen din bli opprettet i systemet vårt, og en av våre flinke medarbeidere i kundeservice vil fortest mulig håndtere reklamasjonen din og kontakte deg hvis vi har bruk for ytterligere informasjon. I løpet av få dager vil du motta en tilbakemelding fra oss rundt reklamasjonen din.
OBS
Vent med å sende retur til oss til vi ber deg om dette.