Når får jeg pengene min tilbake?

Når får jeg pengene mine tilbake?

Vi tilbakefører pengene dine, så snart vi har mottatt og kontrollert din returnering.

Det kan gå mellom 2 uker til 3 måneder, før din returnering er inne på lageret vårt, alt ettersom det er deg som kunde som refunderer eller om du har mottatt et returmerke fra oss. Vi refunderer naturligvis pengene så snart vi har registrert varereturneringen din på lageret vårt.
Grunnen til dette er: står du som kunde selv for omkostninger for å sende lamper i retur, kan vi her på lageret registrere det innen 2-3 uker og deretter refundere pengene. Betaler lampemesteren.no omkostningene for forsendelsen så kan det ta opp til 3 måneder før vi kan registrere det på lageret vårt.
Velger du å selv betale omkostningene når varen er defekt, så refunderer vi naturligvis omkostningene for portoen – hvilket tilsvarer NOK 152,00. Resten av omkostningene dekker vi dessverre ikke.

Ved betaling med betalingskort går det kun få dager, før du mottar pengene dine. Hvis du betaler via bankoverførsel eller regning, kan det dog gå opp til 30 dager, før pengene er på kontoen din.

Oversikt

Nedenfor kan du se en oversikt over hvor mange hverdager det omtrent tar, før pengen dine er på kontoen din avhengig av betalingsform.

Betalingskort

2-5 hverdager fra vi har mottatt returneringen - har du kjøpt med betalingskort blir pengene også kreditert betalingskortet ditt.

PayPal

2-5 hverdager fra vi har mottatt returneringen. Hos PayPal bestemmer du selv, om pengene skal bli stående på PayPal-kontoen din eller om de skal overføres til bankkontoen din.

Bankoverførsel

Opp til 30 hverdager fra vi har mottatt returneringen. På returskjemaet kan du skrive kontonummeret som du ønsker å få overført pengene til.

VIPPS

2-5 hverdager fra vi har mottatt returneringen - har du kjøpt med VIPPS blir pengene kreditert til betalingskortet ditt.

Klarna

Alle betalinger som gjennomføres i Klarna Checkout, gjøres direkte til Klarna AB. Klarna AB overtar dermed det juridiske ansvaret for Lampemesteren.no vedrørende kunders betaling, kortbetalinger, fakturaer, delbetalinger og tilbakebetalinger. Alle spørsmål omkring betalingene dine skal stilles til Klarnas kundeservice. På Klarna «Mitt Klarna» finner du informasjon om kjøpene dine, fakturaer etc.

Har du spørsmål er du velkommen til å kontakte oss

Så ring til oss på tlf. 2198 4305 eller skriv en e-mail til info@lampemesteren.no

Reklamasjon – mangel ved vare

Oppdager du at en vare har en mangel, ber vi deg bruke lenken du mottok etter bestillingen din. Her har du mulighet for å opprette forskjellige reklamasjoner, velg den reklamasjonen som passer til din reklamasjon og følg veiledningen. Når du har fylt ut skjemaet og sendt den inn vil kundeservice deretter behandle reklamasjonen.

OBS
Ikke send oss noe i retur før vi har en avgjørelse på reklamasjonen.