Hvis varen din ikke er på lager, og leveringstiden mot formodning ikke kan overholdes av leverandøren, oppdaterer vi deg løpende om den nye oppdaterte leveringsdatoen. Vi sender deg en e-post når varen sendes og beløpet trekkes fra kontoen din.
Leveringstiden er veiledende og basert på opplysningene vi har fått fra produsenten/leverandøren.
Vi sender bestillingen din når alle dine bestilte varer er på lager. Hvis du ønsker at vi sender deler av bestillingen kan du kontakte kundeservice omkring dette ønske. Vi kan sende din ordre stykkevis i tilfeller hvor én eller flere av varene dine er på lager, men hvor noen av varene er i restordre, noe som medfører lengre leveringstid på din samlede bestilling. Vi jobber hardt hver dag for å bestille og levere varene dine så raskt som mulig.
Har du spørsmål til lagerstatus på en vare eller til leveringsdato på din ordre, er du alltid velkommen til å kontakte vår kundeservice. *Vær oppmerksom på at en forventet leveringstid ALLTID er veiledende.